merhaba arkadaşlar,
eski vds'de upload ettim 2 klasor var sıkıştırılmış 18 gb ve 20 gb bunu nasıl indirebilirim, indirmek istediğimde hata veriyor 1gb hatası diye sorun nedir sizce?