Abiler yaklaşık 2 yıldır Liechtenstein'da yaşıyorum. Arabayla Avusturya'ya 20 dakika. İsvicreye 10 dakika uzaklıkta olan bir ulke. Almanca'yı henuz cok iyi oğrenemedim. Youtube'u 1,5 sene once guzel bir miktarda para odenmeyince bıraktım. Burada da devam edebilecek, uzerine gidebileceğim bi konu bulamadım.
Sorum şudur. Siz yurtdışında yaşasanız nasıl bir kanal yapardınız? Veya şunu yapsan guzel gider dediğiniz bir konu var mı? Yabancılara hitap etmesi onceliğim ama farketmez turkce kanal da olur. Duşuncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkurler.
Siz ne yapardınız? (tavsiye)
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●9 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Siz ne yapardınız? (tavsiye)