E-ticaret yapmaya karar verdim. Hesabımı actım onaylandı ama acılır acılmaz acılış suspendi yedi. Bu işlem bayağı uzun suruyormuş sonuclanması. Faturalar noktasına, Virgulune kadar adres kısımları aynı olmak zorundaymış. Benim faturalar turkce ve bazı belgelerde nokta var bazılarında ise yok. Bu kabul olur mu? Turkce belgeyi kabul ediyormuş sanırım doğru mudur? Drop yapmayı duşunuyorum yeterli sermaye olunca FBA gececeğim sizce nasıl yol izlemeliyim? Yazılım kullanmak akıllıca olur mu? Evetse hangi yazılımı tavsiye edersiniz?
Bu arada sorum ABD pazarı icin gecerlidir. Deneyimi olan ve bu işlerle uğraşanlar yazarsa sevinirim.
Amazon satıcısı var mı? Bir konuda yardım lazım
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Amazon satıcısı var mı? Bir konuda yardım lazım