mrb arkadaşlar

benim 14 kasımda taahutum bitti ttnet de 1 sene daha uzattım
5 gundur hız problemi yaşıyorum, 5 gun oncesine kadar hızım 12 13mb di
5 gundur hızım 2mb inmiş durumda

biraz once yine ttneti aradım, apartmanınızla alakalı bir sorun dediler, hayır benim anlamadığım 5 gun oncesine kadar, yani 13 ay boyunca hic hız problemi yaşamadım 13 aydır binada bir sorun yokdu da şimdi mi binada sorun cıktı

pazartesi uyeliğimi kapatmaya gidicem, sizce superonline gecersem bu sorun, superonlinede de devam eder mi, teşekkurler

dipnot: şuanda 22gb kota doldurdum