Oncelikle okuyacak arkadaşlara cok teşekkur ederim, ne zamandır icimde bir şeyler var bende yazıp rahatlamak istedim Yukarıda ki muzik eşliğinde de dinleyebilirsiniz.

İnsan yalnız başına kalıyor, gunun stresini ve yapacağı işleri duşunmuyor, yaşamıyor. Kendi başına kendinle kalıyorsun, duşunmeden kendini alamıyorsun. Sevdiğin tarzda şarkılar acıyorsun, bazen kendi tarzını bile değiştiriyorsun.

Şu an bakıyorum da yaşım 18, universite sınavına hazırlanan sorumluluk sahibinin farkında olan birisiyim. Babamın fabrikaları yok ki yatayım Babam ile para konuları konuşmamak icin sırf YT uzerinden para kazanmaya calışan kişiyim.

Donup gecmişe bakıyorum da bundan 3 sene once Lise 1 zamanları, masumduk ve saftık. Hic bir zaman bir kız ile kendimi tatmin etmek icin cıkmadım sadece severek cıktım en temiz duygularla, diğerlerinin aksine. O zamanlar sorumlulukta yoktu tabii Ne univ. sınavı vardı ne de arkadaşlarımın elbet bir gun gideceğini duşunmek..

O gunleri gercekten cok ozluyorum. Ve her gecen gun cok daha fazla ozleyeceğimi biliyorum.. Her gece arkadaşlarım ile oturup catıda muhabbet etmek, cekirdek kola yapmak..

Ama asıl icimi yakan şeyler; Eskiden tanıdığım butun saf ve masum insanların şimdi kendisini ego bataklığında gormeleri.. Eskiden kardeşim ile aynı yaşıt olan benden 2 yaş olan bir kıza manevi abilik yapıyordum bildiğiniz abisi gibiydim. Sonra bir ara kavga ettik o zamandan beri hic konuşmuyoruz bugune kadar. Gecen gun facebookta denk geldim gercekten cok acıdım Kızlar kufur eder mi ? Ediyor, ortalık malı gibi elden ele dolaşır mı ? Maalesef dolaşıyor

Cektiğim butun şu an bana SACMA gelen ama zamanında hoşuma giden aşk acılarını da ozluyorum Hatırlıyorum da 8.sınıftaydım, bir kız arkamdan seslenmişti sonra 1 hafta falan araştırıp kim olduğunu bulmuştum ilk bakışta aşk derler ya aynen oyle olmuştu bizim mahallede oturuyordu cok yakın arkadaşım evini biliyormuş komşuymuşlar sırf onu gorebilmek icin hep evlerinin oralardan falan geciyorduk sonra ben tutamadım kendimi acıldım tabii. Ama o bana yuz vermemişti bu da beni cok uzmuştu. Kendimi toparladıktan sonra başka birisiyle 1 yıl beraber oldum. Beraberliğimizin 6.ayında o eski sevdiğim kız mesaj atmıştı ama o zamanda ben istememiştim.. Hayat cok garip.

Şu an da 2.5 yıldır beraber olduğum bir kız var, onu cok seviyorum ve onun gibi birini Allah bana verdiği icin cok şukurler olsun. Yanlış anlaşılmasın ama ben butun her şeyi cok ozledim Sevgilimi aldatır gibi anlaşılmasın. Ama gecen o butun "ergenlik" veya "cocukluk" gunlerini cok ozledim daha şimdiden.. Eminim cok daha ozleyeceğim..

Sozlerimi Sezen Aksu ablamızın bir sozu ile bitirmek istiyorum.. :


Yok olamaz dur,
Dur gidemezsin,
Gozlerimin rengi dur,
Bulutlara donemezsin.
Yok alamazsın,
Beni deli zaman dur,
Omrume o kurşuni renkleri suremezsin..

Okuyan herkese cok teşekkur ederim, kim okur bunu gerci orası da ayrı bir şey Herkese iyi geceler..