Kotu ve yanlış fikir oluşturmaya calışan bircok kanal gordum, ama bu cok farklı. Tum videolarda marketlere, insanların dibine torpil atıp kacıyor. Eşek kadar olmasına ve 10 yaşındakilerle video cekmesine rağmen videolara +18 koyuyor. Ne diyeyim artık.
edit: Kanal wediacrop'ta idi, sanırım cıkmış veya cıkarılmış.
edit2: [email protected] Siz de atmak isterseniz.
Bu kadar kotusunu gormedim
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Bu kadar kotusunu gormedim