Hayatımda sadece breaking bad , prison break izleyen biri olarak gercekten cok cok beğendiğim bi diziydi. her bolumu efsane ve 1 gunde uyumadan bitirebildiğim tek dizi. izleyenlerden biraz yorum alayım.
edit : konunun başlığı gercekten İZLEMEYEN
La Casa De Papel İzlemeyen Varmı ?
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●9 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- La Casa De Papel İzlemeyen Varmı ?