Hayatımda sadece breaking bad , prison break izleyen biri olarak gercekten cok cok beğendiğim bi diziydi. her bolumu efsane ve 1 gunde uyumadan bitirebildiğim tek dizi. izleyenlerden biraz yorum alayım.

edit : konunun başlığı gercekten İZLEMEYEN