Yurt başvuruları başladı arkadaşlar,ben biraz gecte olsa universite okumaya karar verdim,bi fabrikada dış ticaretciyim ingilizce biliyorum,ama almancayıda oğrenirsem maaşım baya yukselecek ondan dolayı sınava calıştım ve Sakarya Uni'yi kazandım.
Kısaca Sakarya Uni kazanan varsa eve cıkalım Yurtla falan uğraşmayalım
Edit: Şimdi gordum yaşım 27 değil 22 Yanlış kayıt olmuşum : D
ReadBull.net sizlere daha iyi hizmet sunmak için çerezleri kullanıyor. ReadBull.net'i kullanarak çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Detaylı bilgi almak için Gizlilik ve Çerez Politikası metnimizi inceleyebilirsiniz.