arkadaslar dropbox a dosya yuklıyemıyorum nasıl yuklıycem ?

coklu secım olan uploader atınca dosya boyutu yuksek dıyor
basicden atınca yuklendıgıne daır bırsey cıkmıyor

masaustu programını kurdum tıklayınca bı klasor acıyor anlamadım gıttı kafayı yıycem