Banka kartımı yeniledikten sonra turknet uzerinde otomatik odeme talimatını guncellemeyi unuttum. İki ay gecmiş uzerinden, iki ayrı fatura gelmiş, gelen mailler arasında gordum. Boyle bir durumda, yani iki ay odenmediği zaman hat kesme acma parası alıyorlar. TurkNette bu bedel 30 tl. Hemen odedim faturaları. Birkac dakika sonra aşağıdaki gorseldeki mail geldi



5 yıldır TurkNetteyim. Bu konuyu 30 tl icin mi actınız diyebilirsiniz. Burada mesele 30 tl değil arkadaşlar. Turknet gercekten muşteri memnuniyetine cok fazla onem veren bir firma. Aynı durum diğer internet servis sağlayıcılarında olsa hic duşunmeden alırlardı o parayı. Teşekkurler TurkNet...
Taahhutsuz kafam 5 yıldır rahat. Abuk sabuk telefonla arayıp şu kampanyamız var size o pakete gecirelim deyip rahatsız eden yok. Taahhudunuz bitmek uzere yeni anlaşma yapalım diye rahatsız eden yok. Miss

Şuda aldığım hız: