

5 yıldır TurkNetteyim. Bu konuyu 30 tl icin mi actınız diyebilirsiniz. Burada mesele 30 tl değil arkadaşlar. Turknet gercekten muşteri memnuniyetine cok fazla onem veren bir firma. Aynı durum diğer internet servis sağlayıcılarında olsa hic duşunmeden alırlardı o parayı. Teşekkurler TurkNet...
Taahhutsuz kafam 5 yıldır rahat. Abuk sabuk telefonla arayıp şu kampanyamız var size o pakete gecirelim deyip rahatsız eden yok. Taahhudunuz bitmek uzere yeni anlaşma yapalım diye rahatsız eden yok. Miss

Şuda aldığım hız: