uc cocuk okulun bahcesinde kendi aralarında sohbet ediyorlarmış.
birinci cocukşoyle demiş:
_bize bebekleri leylekler getiriyor
ikinci cocuk:
_bizde mısır tarlasından alıyoruz demiş
ucuncu cocuk ise sessiz bir şekilde:
_bizim maddi durumumuz olmadığı icin annem yapıyor demiş...
.................................................. ..........................................
Bir gun bir cocuk ve babası otobuse binerler. Cocucğun cok ozel bi yeteneği wardır cok hızlı cvp verir ve şapa oturtur.ßunu bilen babası bi tatsızlık cıkmasın die otobustekileri onceden uyarır .Bunu duyan oğlu bi kenara gecer ve kendi kendine konuşmaya başlar
ßenim babam oğretmen annem oğretmen olursa bende oğretmen olurum
ßenim babam muhendis olsa annem muhendis olsa bende muhendis olurum
ßenim babam psikolok olsa annem psikolok olsa bende psikolok olurum demiş.
Şofor dayanamamış sormuş;
Senin annen or...pu olsa baban p...venk olsa sen ne olursun ?
Cocuk cevabı yapıştırır;
OTOBUS ŞOFORU
.................................................. .................................................
İnsanları Seviyorum
Yargic:
- Alti kadin, sekiz bakire genc kız olmak uzere toplam ondort kisiye tecavuz etmekle suclaniyorsun. Bir diyecegin var mi?
Suclu:
- Insanlari seviyorum, sayın yargıc
.................................................. ..................................................
Temel ile Idris bi gun stadyuma gitmisler.
Atletler kosarken aralarinda su konusma gecmis:
Temel : -"Ula, bu usaklar hacan niye kosayi?"
Idris : -"Biri birinci gelecek, madalya alacak."
Temel : -"Haaaa!.. Peci oburleri niye kosayi???"
.................................................. .................................................. .
Temel kendi g*tunu hic ama hic gormemiş. Bi gun dursun ile futbol oynarken dursun topa bir abanır,top tam temelin g*te.Temel koşar
g*tunu ova ova soyunma odalarına. Arkadan dursun gelir.
Derki:
-Temel abartma sanki ne oldu g*tune...
Temel:
-Ole deme ********,ikiye yarmışsın!!
Sizleri quldurebildiysem Ne mutlu ßana


__________________
