Bizim zamanımızda 3. derste olurdu herkes beslenme cantasında bir şeyler getirirdi Fakir oğrenci annesinin yaptığı ekmek arası bir şeyler yerdi Zengin oğrenci kantinden aldığı yiyecekleri yerdi Hala var mı bilgi sahibi değilim
__________________