Hadi herkes soylesin
Sabah kahvaltının yanında yudumladığınız ya da misafirleriniz geldiğinde
demlediğiniz cayınızın icine şeker mi yoksa bal mı koyarsınız ???
Ben bal koyarım Hem şekerden daha sağlıklı hem de kış aylarında boğaz
ağrısına cok iyi geliyor
Peki siz hangisini tercih edersiniz??? Herkes yazsın okuyalım
__________________
